Giganci Wipeout Planet w programie Czar Par

Tory przeszkód Giganci Wipeout Planet w 8 odcinku teleturnieju Czar Par. Zawodnicy poszukiwali dwóch połówek serc w labiryncie Rubikon Arena, a w dogrywce rywalizowali ze sobą na Młocie Hefajstosa. W kolejnym odcinku uczestnicy show rywalizowali na naszym torze przeszkód Starcie Tytanów.

Wyzwanie Victorii w Wałbrzychu

”WYZWANIE VICTORII” największy dmuchany tor przeszkód w Europie został pokonany przez wałbrzyskie dzieciaki.

Rodzinny Piknik Polsatu z Okazji Dnia Dziecka w Otwocku

3. czerwca 2017 "Najmłodszych skusiły atrakcje, jakich Otwock jeszcze nie widział – ogromne dmuchane konstrukcje i tory przeszkód o pobudzających wyobraźnię nazwach: „Arena gladiatora”, „Eliminator”, „Starcie tytanów”... Imprezę prowadzili Agnieszka Hyży, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Ibisz, Maciej Dowbor i Maciej Rock, a całość transmitowana była w Telewizji Polsat. Czytaj więcej: linia.com.pl/2017/06/06/motyle-w-brzuchu

Piknik Rodzinny Otwock Polsat Iko T1

Dzien Dziecka Z Polsatem 1

Verva Street Racing
Vervastreetracing

17 września 2016 roku błonia PGE Narodowego zamieniły się w asfaltową arenę, pełną najszybszych, najdroższych i najbardziej zaskakujących samochodów. Giganci Wipeout Planet zapewniali tory przeszkód do strefy rodzinnej rozrywki

Planeta Gigantów

9 lipca 2016 roku otworzyliśmy ogólnodostępny park rozrywki. Planeta Gigantów w 19. Dzielnicy w Warszawie przy ul. Kolejowej 47 była czynna przez całe wakacje i wrzesień. Każdego weekendu udostępnialiśmy od 5 do 6 urządzeń z naszej oferty. Oprócz setek odwiedzających byliśmy również na żywo w Pytaniu na Śniadanie w TVP2.

Nowości 2016
Ulotka 2016 Strony 23 900

Rok 2016 to kolejne nowości w ofercie Giganci Wipeout Planet. Na naszych klientów czeka niesamowita Imperium Arena - najdłuższy tor w naszej ofercie o długości 43,5 m. Do oferty dołącza kolejny nasz hit Starcie Tytanów - niesamowity tor o długości 32 metrów naszpikowany przeszkodami, Eliminator Arena oraz jedyny na świecie Wipeout Qube, w którym zamiast kul musimy przeskakiwać przez wysokie na 2 metry prostopadłościany. Kolejne nowości to pierwszy tor wypełniany wodą - Posejdon Arena, ośmiokulowy Wipeout Mistrzów oraz Tor Spartakusa i Rubikon Arena.

Mali Giganci
Newsletter Mali Giganci Wipeout Planet 1000

Na długo przed premierą talent Show "Mali Giganci" w TVN wprowadziliśmy do oferty kolejne nasze nowości. Mali Giganci - niesamowite, oryginalne, kolorowe urządzenia dmuchane przeznaczone dla dzieci. Najmłodsi mogą bawić się w ogromnym Zamku Księżniczki, zjeżdżać na zjeżdżalni Smerfy pod czujnym okiem Klakiera, poskakać w Suchym Basenie Bębenku oraz aktywnie bawić się w Active Center Kredki, i przemierzać Tunel Kredki

2015 Rok nowości
Giganci Wipeout Planet 2015

Rok 2015 to rok nowości Giganci Wipeout Planet. Po udanym pierwszym roku zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój i poszerzenie naszego parku urządzeń. Do oferty trafiają nowe gigantyczne tory przeszkód Wipe Out Gigant, Tornado Arena, Arena Gladiatora, Labirynt Minotaura,Tor Prometeusza, Tor Fitness oraz Tarcza Heliosa

GIGANCI NA DACHU

26 lipca 2014 roku w Galerii Łódzkiej nasze tory stanęły na dachu budynku. Podczas imprezy zostały zorganizowane Igrzyska Wipe Out. Śmiałkowie mogli się zmierzyć z wszystkimi naszymi gigantycznymi torami przeszkód. Został również pobity rekord pokonania toru Wipe Out. Krzysztof Maciejewski pokonał tor przeszkód z gigantycznymi kulami w 6,9 sek. i wygrał rower.

Czytaj więcej: http://www.expressilustrowany.pl/artykul/3519753,igrzyska-wipeout-czyli-tzw-wymiataczy-na-dachu-galerii-lodzkiej-zdjecia,id,t.html

Pierwszy rok działalności

Pierwszy rok działalności Giganci Wipeout Planet zakończył się ogromnym sukcesem. Zorganizowaliśmy ponad 60 imprez pokazując wysoką jakość obsługi i dbałość o każdy szczegół. Marka Giganci Wipeout Planet wpisała się na stałe w branżę eventową w Polsce. Pierwszą imprezę z kompletem naszych gigantycznych torów przeszkód zrealizowaliśmy w Hotelu Ossa koło Rawy Mazowieckiej.

Pierwsze kroki Gigantów

Historia Gigantów rozpoczyna się w 2013 roku, kiedy to powstał pomysł wprowadzenia na polski rynek imprez zupełnie nowego produktu. Przyświecał nam cel aktywizacji sportowej w wydaniu premium z niesamowitą energią i duchem rywalizacji. Pod koniec roku zaprezentowaliśmy szerokiej opinii publicznej Projekt Giganci Wipeout Planet. Pięć Gigantycznych torów przeszkód, które wniosły zupełnie nową jakość w rynek eventowy w Polsce. Nasze pierwsze tory przeszkód to: Strzała Zeusa, Tor Spartan, Ścieżka Wojownika, Wipeout oraz Matrix.

Logo Azs Galion New 4.pdf
Hotel Galion Gdańsk

Miejsce pełne pozytywnej energii, aktywny wypoczynek, sport, szkolenia, eventy. Kurs na biznes. hotelgalion.pl

Logo Bonifacio
Hotel Bonifacio

Aktywnie i rodzinnie. Tylko godzinę drogi od Warszawy. Świetna infrastruktura sportowa i zaplecze wellness, z zachowaniem kameralności obiektu. hotelbonifacio.pl

Zostangigantem
ZOSTAŃ GIGANTEM

Chcesz zostać naszym partnerem? Zapraszamy do kontaktu